Суббота
18.01.2020
08:59
Приветствую Вас Гость
RSS
 
Початкова школа Михайлівського НВК
Главная Регистрация Вход
Для мамы и папы »
Меню сайта

Мудрые изречения

Погода

влажность:

давл.:

ветер:


Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 83

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Критерії оцінювання читацьких умінь учнів 1 класу
/____.doc

Рівні сформованості навичок письма учнів 1 класу
/_____1_.doc

Словникові слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти в 1 класі


Бабуся, бджола, виразно, влітку, ворота, гумка, ганок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа, дзьоб, дідусь, загадка (і загадка), зозуля, ім'я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір.

Види задач в 1 класі, короткий запис.
/-1_.doc


Вимоги до знань учнів на кінець 1 класу
Українська мова
Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний.
У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма.
Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати:
• Напам’ять до 5 віршів з букваря;
• Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву;
• Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням;
• Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем;
• Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці;
• Будувати графічну модель речень з 1-5 слів;
• Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?);
• Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які;
• Правильно позначати м’якість приголосних;
• Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії;
• Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір.
Математика

• Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного;
• Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни;
• Називати попереднє і наступне число;
• Користуватися знаками <,>,=, порівнювати числа;
• Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел;
• Володіти культурою записів у зошиті в клітинку;
• Називати числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку;
• Записувати ці числа цифрами;
• Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа;
• Усвідомлювати десяток як одиницю лічби;
• Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа;
• Порівнювати числа в межах двадцяти;
• Розуміти зміст додавання;
• Знати компоненти додавання;
• Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;
• Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень;
• Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;
• Знати напам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;
• Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1;
• Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20;
• Обчислювати приклади, що містять дві дії;
• Розуміти поняття «числовий вираз»;
• Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю;
Задачі
• Розуміти структуру задачі: умова і запитання
• Виділяти умову і запитання;
• Розуміти зміст відношень: більше на, менше на;
• Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?
• Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням;
• Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку відповідь на запитання задачі;
• Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі;
Величини
• Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення;
• Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки;
• Знати монети 1к.,2к.,5к.,10к.;
• Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень;
• Знати назви днів тижня та їх послідовність;
• Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч;
• Порівнювати величини;
• Записувати результати вимірювання;
• Виконувати додавання і віднімання величин;
Фігури
• Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і незамкнені лінії (криві, ламані); Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля;
• Креслити відрізок даної довжини;
• Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку.

Календарь

Шар желаний

Вход на сайт

Поиск

Архив записей

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz